Porządek obrad
1.
Otwarcie Komisji i sprawdzenie kworum.
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Opiniowanie projektów uchwał przygotowanych na najbliższą sesję Rady Miasta Racibórz merytorycznie związanych z komisją.
1)
Uchwała w sprawie zmiany budżetu miasta na 2018 rok wraz z autopoprawką.
2)
Uchwała w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
3)
Uchwała w sprawie zmiany Uchwały Nr XL/559/2014 Rady Miasta Racibórz z dnia 28 maja 2014 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Racibórz.
4)
Uchwała w sprawie wykonywania inicjatywy uchwałodawczej przez mieszkańców.
5)
Uchwała w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
6)
Uchwała w sprawie Regulaminu udzielania dotacji na zadania ujęte w Programie ograniczenia niskiej emisji na terenie miasta Racibórz na lata 2018-2028 realizowane w budynkach mieszkalnych.
7)
Uchwała w sprawie przekazania środków finansowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Raciborzu.
8)
Uchwała w sprawie scalenia i podziału nieruchomości.
9)
Uchwała w sprawie ustalenia przedmiotu działania komisji Rady Miasta Racibórz.
4.
Opinia Komisji w sprawie wynajęcia lub zbycia wolnych lokali użytkowych położonych w Raciborzu prz ul. Wileńskiej.
5.
Opinia Komisji w sprawie wynajęcia lub zbycia wolnego lokalu użytkowego położonego w Raciborzu prz ul. Różanej.
6.
Propozycje do planu pracy komisji na 2019r.
7.
Wybór zastępcy przewodniczącego komisji.
8.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.
9.
Zakończenie posiedzenia.