Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji, przedstawienie porządku obrad, głosowanie ewentualnych zmian.
2.
Przyjęcie protokołu z X sesji Rady Miasta Racibórz.
3.
Uchwała w sprawie przyjęcia Gminnego programu opieki nad zabytkami dla Gminy Racibórz na lata 2025-2028.
4.
Uchwała w sprawie zmiany budżetu miasta na 2025 rok.
5.
Uchwała w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
6.
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Głuchołazy z przeznaczeniem na usuwanie skutków powodzi.
7.
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Raciborskiemu.
8.
Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej z budżetu Miasta Racibórz na 2025 r. Powiatowi Raciborskiemu.
9.
Uchwała w sprawie wyboru przedstawicieli Rady Miasta Racibórz na członków Raciborskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
10.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr LXX/1001/2024 Rady Miasta Racibórz z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, za usługi sąsiedzkie oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania, a także szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobów rozliczania wykonywania takich usług ze zmianami.
11.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż prawa własności działki gruntu położonej w Raciborzu w obrębie ulic Rzecznej i Piotrowskiej.
12.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż prawa własności działki gruntu położonej w Raciborzu przy ulicy Ogrodowej.
13.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie zamiany działek położonych w Raciborzu przy ul. Wiejskiej.
14.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie zamiany działek położonych w Raciborzu przy ul. Ogrodowej oraz ul. Katowickiej.
15.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie zamiany działek położonych w Raciborzu przy ul. Kościuszki oraz ul. Wileńskiej.
16.
Sprawozdanie Prezydenta o pracach realizowanych w okresie międzysesyjnym.
17.
Wolne wnioski i informacje.